היכן כדאי לפרסם

זו אולי שאלת השאלות,
ואם הייתה תשובה אחת כנראה שלא היה צורך במקצוע הפרסום.

בעולם הדינמי של היום אפשרויות הפרסום הם כמעט אין סופיות,
ומשעה לשעה נוצרים אפיקי פרסום חדשים.
אם בעבר היה לנו את העיתון, הרדיו והטלוויזיה היום כמעט בכל מוצר או מקום שאנו נמצאים תמצאו פרסום, עד לרמת נייר הטואלט שנמצא איתנו בשרותים.

אבל בכל זאת ישנם כמה כלליים מנחים שיוכלו לרמוז לנו היכן כדאי לפרסם 
והחשוב שבהם הוא:

תראה היכן המתחרים שלך מפרסמים.
לעיתים אנו מתפתים לפרסם במקום שאנו נהייה בלעדיים שם, מתקשרים אלינו ומציעים אפיק פרסום "כדאי" ומשכנעים אתכם בזה שאתם לבד שם כסיבה להצטרף
אז יש לי חדשות בשבילכם, יש סיבה טובה מאוד למה אתם לבד שם והסיבה היא שהלקוחות האיכותיים שלכם לא שם!

גודל הפרסום שלך וצורתו אמורה לשקף את העסק שלך!

לדוגמא: אני משווק נדל"ן ומציעים לי להופיע באיזה לוח במודעה קטנה, בתואנה שזה פרסום זול ומה איכפת לכם לנסות.

הבעיה כאן היא שונה ואומרת לצד השני כלומר ללקוח (ברמת התת מודע) שכנראה אתם לא בעלי יכולת לפרסום ראוי המשקף את גודלכם, ושאת ההשקעה הגדולה ביותר של חיי אני לא אעשה עם חברה קטנה ולא רצינית (או לפחות אחת שנראית ככה).

יתכן שבפרסום כזה לא רק שלא הועלנו אלה אפילו הזקנו לתדמית ולעצמנו.

ישנם עוד הרבה כללים חשובים שיקבעו היכן הפרסום יהיה מועיל וכדאי והם תלויים במהות המוצר והשרות.

 

עצות ומידע

שרות, שרות, שרות

הנך מוזמן להתנסות משירות אישי, מקצועי וקריאטיבי בתהליך יצירת המותג שלכם, יחד נתאים את המותג או השרות שלך ונחשוף אותו  לקהל היעד הרלוונטי

לשירותך לכל שאלה, עצה או בקשה, כי אותנו מעניינים הפרטים הקטנים