הכנה לפני פרסום

נניח ויש לי מוצר או שרות ויש גם תקציב פרסום, אז מה הבעיה.
על איזה הכנה מדובר?

אנחנו כאמור חיים בישראל ואנחנו רוצים את הכל כאן ועכשיו, אנחנו חייבים לקוחות חדשים, זרימת כסף חדש למערכת, אז נכין איזה מודעה יפה והלקוחות יזרמו כיין לעסק.

אך במציאות הדברים יותר מורכבים, ולפני שאנו מפרסמים אנחנו צריכים לבדוק כמה דברים.

-שהחנות שלנו בין אם היא פיזית או אינטרנטית עומדת בציפיות הלקוח, הן מבחינת מראה והן מבחינת נגישות.

-שכוח האדם שלנו פנוי לקבל לקוחות חדשים ויכול לבצע את העבודה בזמן סביר.

הבזבוז והנזק הכי גדול שאנחנו יכולים לעשות לעצמנו הוא שלקוחות יגיעו אלינו ויתאכזבו מאיך שהעסק שלנו נראה או מרמת השרות הירודה.
במקרה כזה ההפסד הוא כפול ואפילו משולש
1 - הפסדנו לקוח פוטנציאלי
2 - הפסדנו כסף על פרסום שלא הניב לקוחות
3 - גרמנו לעצמנו נזק תדמיתי שאת ההשלכות השליליות שלו לא ניתן אפילו למדוד.

אז לפני שאתם קופצים למיים התייעצו עם בעלי מקצוע שאתם מעריכים, ואם אתם שואלים אותי לעיתים עדיף לא לפרסם כלל מאשר לפרסם לא נכון.

 

בהצלחה :)

עצות ומידע

שרות, שרות, שרות

הנך מוזמן להתנסות משירות אישי, מקצועי וקריאטיבי בתהליך יצירת המותג שלכם, יחד נתאים את המותג או השרות שלך ונחשוף אותו  לקהל היעד הרלוונטי

לשירותך לכל שאלה, עצה או בקשה, כי אותנו מעניינים הפרטים הקטנים