כדאי לדעת

שירות, ליווי ותמיכה הם המטרה העליונה שלנו, לכן אנחנו שמחים להציג בפניכם מקבצי מאמרים מתעדכנים, אשר ירחיבו את הבנתכם ויעזרו לכם לנהל את המותג שלכם ברשת.
כאן ננתח את עולם הפרסום, נחקור את הפסיכולוגיה העומדת מאחורי העיצוב, התנהלות השוק ושיטות הפנייה השונות.


בניית לוגו
זהו סימן ההיכר שלכם, הפנים (או החיוך אם תרצו), רבים לא מבינים את הכוח והמשמעות של לוגו מקצועי אשר מכיל את כל הפרמטרים של המוצר שלכם. האם יש להשתמש בצורה גרפית או להסתפק בטקסט מעוצב, אלו צבעים רצויים וכיצד העביר פונקציונליות רגשית, כל אלו הם עבודתו של מעצב מקצועי. צורות וצבעי לוגו איכותי יהפכו מזוהים ויספקו לכם את האפשרות לספר סיפור שלם ע"י הצבתו בלבד (לא סתם מצליחות חברות העל להסתפק בלוגו שלהם כפרסומת)


שפה עיצובית
לאחר יצירת הלוגו, חשוב מאוד להסיק ולפתח את השפה הגרפית של כל חומר פרסומי בהתאם.
דפי האתר, פונטים ייחודיים לטקסט, שימוש בתמונות או איורים,
קווים עגולים או ישרים ועוד הרבה שאלות חשובות יפתרו בשלב בניית השפה העיצובית המתאימה ביותר למותג.
בהמשך יקדמו תשובות אלו פרסום עקבי ומדויק ברשת, פליירים, פוסטרים ואף בכרטיס הביקור.


אתר אינטרנט
שלושת הסעיפים הנ"ל מובילים אותנו לחידוד מטרת האתר, יש להתייחס אל חווית הגלישה בהקבלה לביקור בחנות.
בסופרמרקט ישנה משמעות (ואף תמחור שונה) להצבת מוצר במדף מסוים,המטרה היא ליצור מסלול אשר חושף את כלל המוצרים עד ההגעה לקופות (המטרה הסופית). בדיוק כך אנחנו מתייחסים לאתר שלכם.
להביא אנשים לגלישה באתר זו משימה שנדון בה בהמשך,
בשלב זה נתכנן את זמן השהות הרצוי באתר.


מערכת ניהול
עולם האינטרנט (ומנועי החיפוש במיוחד) דורש דינמיות וחידושים עקביים,הטכנולוגיה מספקת לנו היום את היכולת להעביר לכם את השליטה המלאה באתר. בעזרת מערכת ניהול חכמה ונוחה לשימוש (כן המערכת היא בעיברית )תוכלו לעדכן, למחוק ולהוסיף תכנים בזמן אמת ללא צורך באיש מקצוע ובחיובים מיותרים. מכוון שמנועי החיפוש (וגוגל בעיקר) מזהים שינויי תכנים באתר, כל עדכון רלוונטי יעזור לכם בקידום האורגני.


מי הוא קהל היעד ומה היא הדרך המתאימה לפנות אליו?
הרי למוצר הפונה לחיילים ולמוצר הפונה לגיל הזהב יהיו צורות הצגה שונות, טקסטים שונים, צבעים שונים וכמובן מסלול חווית גלישה באתר שונה.


תוכן שיווקי
בדיוק כמו שירה, כך גם עולם הפרסום מעריך תמציתיות בהעברת המסרים. לאחר שהחלטתם מה הם התכנים החשובים לכם להצגה באתר, מומלץ לתת לקופירייטר מקצועי לתמצת ולספק תכנים טקסטואליים משכנעים וקוראים לפעולה.
צורת הפנייה, השימוש בשפה והחדרת רמזים רגשיים לטקסטים שלכם תקדם משמעותית את הצגת המותג כרציני ועוצמתי.


קידום במנועי החיפוש
אתר ללא קידום במנועי החיפוש מקביל לחנות ברחוב צדדי ללא חניה... אנחנו חיים במציאות מידית אשר מספקת מידע על עסקים בזמן אמת (במחשב ובסלולר),
יש לכם את היכולת להשפיע על תוצאות הקידום שלכם ע"י הזנת תכנים שיענינו את הלקוחות שלכם.


תכנים ברשת
ויצירת קישורים אל האתר (חינם - SEO) או ע"י קישורים ממומנים (בתשלום- PPC),
אנחנו מספקים שירותי ניהול קמפיינים ברשת
ונשמח להעביר גם הדרכה בסיסית על מנת שתוכלו לדאוג לנראות שוטפת וקידום אורגני עקבי.


רשתות חברתיות
מספקות לנו פלטפורמה חינמית יעילה ביותר ליצירת קהילה סביב המותג שלנו.
Facebook & youtube, המובילות שברשתות החברתיות, מאפשרות קפיצת מדרגה במנועי החיפוש ע"י עצם פתיחת החשבון, אנחנו נשמח ללוות אתכם ביצירת העמוד והערוץ העסקי שלכם, בהזנת התכנים הראשונית ובתהליך ההפצה.

זכרו: אלו כלים חזקים מאוד ברשת ולכן מומלץ ליצור פרופיל עסקי איכותי וברור


הפקות דפוס
עולם הרשת אכן חזק ויעיל, אך לעיתים קרובות יש לחברו עם העולם האמתי. פליירים, פוסטרים וכרטיסי ביקור הם רק דוגמאות בסיסיות של דרכים להפנות אנשים אל האתר שלכם.
שימוש בטכנולוגיית הברקוד הדו-מימדי (QR) תקשר את מוצרי הדפוס שלכם ישירות לאתר בסריקה מהירה של מכשיר הסלולר
(דוגמה אחת מרבות לקישור online & offline).
אך מה שרואים במסך נראה אחרת על הנייר,
מי שחווה את תהליך ההדפסה יודע כי מעצב המספק את שירותי הדפוס מבטיח את התוצאה המבוקשת (צבעים וסוג הנייר)
ולעיתים קרובות מספק זאת במחיר משתלם יותר.


ליווי ותמיכה
אף אחד לא יכול להיות "מופע של איש אחד" מצא את רשת המקצוענים שלך, דאג להתחבר עם אנשי מקצוע מנוסים, אשר יספקו לך את התמיכה הרצויה גם לאחר השקת האתר.
(אמנם סעיף אחרון אבל כנראה החשוב ביותר)

אנחנו מספקים ליווי צמוד לתהליך מרתק ומרגש, יחד נגבש את זהות המוצר  וניצור מותג בעל כלים אינדיבידואלים איכותיים.
 

עצות ומידע